niedziela, 30 czerwca 2013

Post, bo nudy :c

Cześć. Nudzi mi się, więc piszę dla Was posta. C: O, mam pomysł. :D Napiszę kilka moich wpadek... ;D Ach, te wtopki :D
Najbardziej pamiętam jedną... xD Bardziej siara. :D Wracałam sobie ze szkoły z koleżanką z bloku, nie? I mówie, że mam PRZEPIERDOLONY miesiąc... xD Oczywiście za mną szedł mój wychowawca. Obróciłam się. Stoje. On Stanął xD

HAHAHAHAHHAHAAHHA
I lecę jak szalona z plecakiem, hahahahahhahahahahah xD nawet dzień dobry nie powiedziałam XD. Chciałam powiedzieć, że byłam gospodarzem... xD Moja koleżanka w smiech i biegnie za mną... Boze święty. xD

Jeszcze kiedy indziej, na sylwka z moją najką kręciłysmy filmik- LMFAO i'm sexy and i know it. ;D no i wstawiłysmy na yt, jak tańczymy xD no i kłóciłam się z takim chłopakiem, i powiedziałam mu, że jestem popularniejsza... xD Wysłałam mu link, potem na infie jego, puścił to, a wszyscy się zebrali przy jednym kompie. xd potem sie o tym dowiedziałam.. xD i taka siara, byłam przezywana im' sexy and i know it xD hahahahaahahahha xD

Czekaj, dalej nie pamiętam :c



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz