piątek, 28 czerwca 2013

Cykl z życia kanapki.

Hej! Dziś przedstawię wam w punktach co robi powoli jedzona kanapka. Oczywiście posmarowana nutellą :D 


` NUTELLA DAJE MI KOPA-A ` 

1. Zrobiona kanapeczka razem z zimnym mlekiem czekają aż trafią do bezcennego żołądka Julii. Julia zaczyna litować sie nad kanapką i konsumuje ją w kilku szybkich kęsach. 


2. Skonsumowana kanapka została w żołądku, lecz jej masa została naokoło otworu do jamy ustnej. Julia jest smutna i nie wie, co robić. 


3. Moją twarz brutalnie wysmarowała kanapka. A tak się do mnie przymilała... :( 


4. Oblizywałam swoją twarz moim zgrabnym językiem. 


5. Po oblizaniu połowy pierwszej warstwy oblizałam resztę. 


6. Popiłam mlekiem...

7. Mleko wylało się na mojej brodzie.


8. Zlizywałam resztki Nutelli z talerze po kanibalnej kanapce.


9. Znów popiłam mlekiem i byłam vvampirrem. 


10. Mleko poleciało na stół. Musiałam zlizywać ;_; 


11. A potem wyssać! 



Buahahaha! Debilna kanapka! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz