sobota, 29 czerwca 2013

Kolor miętowy :3

Cześć. :3 Dzisiaj możecie bliżej poznać kolor miętowy. Ogólnie uwielbiam lody miętowe (te od Grycana <3) Oraz sam kolor jest piękny *-*. To połączenie jasnego niebieskiego z morskim. mięta ma inny kolor, ale  te inne odcienie uznawane są jako kolor miętowy. Ja osobiście mam kilka miętowych rzeczy i kilka będę miała. Mam miętowe rurki (pieszczotliwie nazywam je Miętuskami) i miętowe przybory szkolne, a będę miała miętową torebkę (zamówiona już) oraz kolorowe miętowe końcówki włosów, ewentualnie czerwone :3 Miętowy modny jest od '10 r., lecz dla mnie jest, będzie i był modny od zawsze ♥





Moje spodnie wyglądają tak samo, jak te na obrazku poniżej:


Marina jako "reklama" koloru miętowego:




Lecz prawdziwy kolor miętowy wygląda tak:

Kocham wcierać sobie mięte w ręce, bo potem pachnie jak guma orbit- oczywiście miętowa! ♥ Mięta do herbaty również nie jest zła. ;)
Myślę, że to na tyle. Na razie :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz