czwartek, 27 czerwca 2013

Już dziś! ♥

Nasz długo oczekiwany dzień nareszcie nastał! :) Cieszycie się? :3 U nas brzydka pogoda... miałam iść w minówce z suwakami, koszuli czarnej w gwiazdki, ale chyba pójdę w spodniach ;(( Dopiero padał deszcz :x Na 9:15 jestem umówiona z przyjaciółką w parku, a ze mną idzie koleżanka. ;3 Idziemy prosto do kościoła :D Po kościele (około 10.15) jest spotkanie przed budynkiem szkoły, lecz jak będzie taka mizerna pogoda koniec roku odbędzie sie na małej sali gimnastycznej. Naszemu wychowawcy kupiliśmy kwiaty i perfumy :3 Czekoladę pójdę dzisiaj kupić.. ;3 Chociaż nie jestem pewna, bo dużo osób nie dało jeszcze kasy. ;/ dopłacam ze swoich 17 zł. Lecz czekam, aż mi oddadzą :p 



taki tam widoczek z mojego okna. :> 

A tutaj taki gif co aktualnie robię... ;D 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz