niedziela, 30 czerwca 2013

Fakty o mnie.

Cześć :3 Dzisiaj przygotuję dla Was takie fakty o mnie. Będzie ich 30.  :) Zacznijmy.
1. Nienawidzę bananów. ;_;
2. Nie przepadam za pomidorami. ;_;
3. Moim ulubionym owocem była brzoskwinia, lecz ulubionym teraz jest Malinaaa ! ^-^
4. Nienawidzę szkolnych kotletów, FUJ!
5. Jak byłam mała na jajecznice mówiłam "Naleśnica", a na chlebek "Jebek".
6. Zawsze, gdy jestem głodna, a przed jedzeniem napiję się już nic nie jem :D
7. Jestem zawsze o wszystko zazdrosna.
8. Nie lubię, gdy ktoś po mnie coś ściąga.
9. Nie cierpię, kiedy ludzie popełniają błędy ortograficzne.
10. Normalnie mam ochotę zabić tego, który stoi nade mną i wgapia się w mój monitor ;__________;
11. Jestem przemądrzała c:
12. Jestem wredną zołzą :D
13. Kocham oglądać Rodzinkę.pl
14. Nie przepadam za Pierwszą miłością, Barwami Szczęścia, itp.
15. Kocham oglądać te porypane Trudne Sprawy, Szpitale, itp. *-*
16. KOCHAM MONSTER MUNCH! ♥
17. KOCHAM SKRILLEXA! ♥
18. Jestem uzależniona od Stardoll, a raczej od ludzi na tym portalu :D
19. Mam dwa żółwie, zwą się Stefan i Fionka.
20. Mam chomika, Chrupka.
21. Moja mama jest szalona o,O.
22. Zawsze mówię, że się nie uczyłam (bo taka prawda) a dostaję od trójki wzwyż. :D
23. Mam włosy prawie zawsze związane w koka. ;d
24. Lubię chałwe xd
25. Jestem leniwa C:
26. Lubię blogować.
27. Mam dwie bff- Karinę i Dominikę c:
28. Mój tato jest psychiczny O.O
29. Jestem psychiczna...
30. Więcej mi się nie chce :3



No to na tyle, o więcej pytać się na asku :3


ask.fm/sddfsghij

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz