środa, 19 czerwca 2013

19. 06

Dzisiaj (środa) był niezwykły dzień. Już większość ocen jest wystawionych. Szczęście. Będę miała 4 szóstki *,* Oczywiście z najukochańszej informatyki, muzyki, religii (nie wiem za co xD) oraz Polskiego. :) Jestem szczęśliwa, bo z Polskiego nie spodziewałam się szóstki. Dość miłe zaskoczenie. :3 Wypiszę kawałek z moich ocen:
Informatyka- 6
Polski- 6
Religia- 6
Muzyka- 6
Plastyka- 5
Matematyka- 5
Angielski- ? (między 4 a 5)
Historia- 5
Technika- 5
Przyroda- ? (między 4 a 5)
W-f- 5
Co za niesamowite ocenki ^,^ Ze sprawowania miałam 6, będę mieć 5, lecz postawiłam sobie 3 :>
Moją pierwszą lekcją była muzyka. Malowałam sobie na bucie z koleżanką i cięłam się penem. (pen-drive). Co to za niesamowite uczucie ^^. Do tej pory mam ślad *,* ME GUSTA! :D Na historii nudno było ;p Potem przyroda. Przyrodeska pyta się

- " jak powstaje gleba? "
A taki jeden... :
- " No, jak się upadnie... "
Hahahah ;D Ten sam od..
 Skąd jesteś?
Z Manhattanu.
Hahhaahahahhaahhaahha xD
nie, no spoko. Potem matma. Pan miał urodziny. więc śpiewaliśmy " Sto lat ". dostaliśmy cuksy za free ;D To już 38 urodziny... Staruszek :'c Potem była technika. Zdajemy...


Bum tss, dss...
.
.
.
.
.
KARTĘ ROWEROWĄ! ♥
Hah, zaczęłam jechać... No, udaje się, udaje. :3 Rower głupi, poślizgnął się na piachu ;c. Nie zdążyłam wyhamować i BUM! Pachołki robią ' beng beng ' Prawie w Pana wjechałam xD Ale za drugim razem lepiej poszło. ; ) No i zdałam :>


JABA DABA DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU *U* ♥
Na Polaku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz