czwartek, 11 lipca 2013

Liebster Blog Award.

Cześć. Mój blog został nominowany do Liebster Blog Award. Nominowana zostałam przez wirtualną znajomą. Bardzo mnie ciekawi, dlaczego mój blog, skoro są takie z tysiącami komentarzy i obserwatorów, a ja obserwatorów mam zaledwie czterech. Choć nie liczy się ilość- tylko jakość :)

Blog nominowany do Liebster Blog Award musi odpowiedzieć na pytania,które zadaje osoba,która go nominowała.Następnie sam musi nominować 11 blogów i zadać im 11 pytań.Oczywiście nominowane blogi należy poinformować.



Moje odpowiedzi: 

1. Ile masz lat?
Mam urodziny 13 lutego 2002 r, czyli mam 11 lat i jutro skończę 11 i pół roku :) 
2. Co Cię skłoniło, aby założyć własnego bloga? 
Chciałam być inna, a często się nudziłam. Nie chciałam pisać w pamiętniku, lecz na blogu. 
3. Od ilu lat masz konto na bloggerze? 
Konto na bloggerze posiadam już od 6-7 roku życia. Miałam wiele kont, ale pierwsze założyłam w okres wiosenny 2009 r. 
4. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
Zazdrościłam wszystkim, którzy mieli blogi. Założyłam więc na temat mojego uzależniania, czyli bloga o Stardollu. Kiedy byłam mała z siostrą ubierałyśmy tam lalki i miałam w tym już większe doświadczenie :) 
5. Co robisz, by nie nudziło Ci się?
To, co chcę robić przychodzi spontanicznie. Czasem czytam książki, czasem gram na Stardoll, a czasem w Simsy. 
6. Jakiej muzyki słuchasz?
Uwielbiam dubstep, electro, itp. Jednak moim ulubionym wykonawcą muzycznym jest Skrillex.
7. Kim chciałabyś zostać w przyszłości? 
Chciałabym być dziennikarką, np. w gazecie. Ewentualnie chciałabym pisać książki. 
8. Lubisz czytać książki? Jaka jest Twoja ulubiona?
W wolnym czasie uwielbiam. Moją ulubioną książką jest Klasa Pani Czajki oraz LOteria jednej autorki- Małgorzaty Karoliny Piekarskiej. 
9. Wolisz spędzać wakacje w domu, czy gdzieś wyjechać?
Wolę wyjechać, bo siedzieć 12 miesięcy w jednej diurze? Hmm... Nudno :( 
10. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole?
Język Polski i informatyka. 
11. Tęsknisz za szkołą? Dlaczego? 
Nie tęsknie za szkołą, tylko za ludźmi w szkole. Nie tęsknie, gdyż 10 miesięcy to serio dużo, a jak nie ma odpoczynku to można znienawidzić to, w czym się długo jest, z kim się jest, itd. 


Blogi, które nominuję:












Moje pytania:

1. Ile masz lat?
2. Skąd pomysł na prowadzenie bloga?
3. Wolisz film czy książkę? Uzasadnij. 
4. Za jaką bloggerkę siebie uważasz?
5. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogiem?
6. Pisałaś pamiętnik?
7. Pisanie sprawia Ci przyjemność, obowiązek, karę? Dlaczego?
8. Jak nazywa się Twoja ulubiona poetka?
9. Wierzysz w wirtualną przyjaźń?
10. Wolny czas wolisz spędzać na świeżym powietrzu, czytając książki czy grając na komputerze?
11. Jaki jest Twój wymarzony zawód? 

Życzę powodzenia :) 




2 komentarze:

  1. dziękuje za nominację. (:
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję nominacji i zapraszam do siebie :D

    photo-andyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń